فشردگی صفر مجموعه های کراندار اصلی در فضاهای کاملا منظم

پایان نامه
چکیده

ما در این پایان نامه‏، خواص اساسی صفر مجموعه های پر را مطالعه می کنیم و به دنبال یافتن این هستیم که چه زمانی یک صفر مجموعه ی پر کراندار‏، فشرده می شود. برای این منظور قضایایی از اسپنسکی و مک آرتور را تعمیم می دهیم تا به این حقیقت برسیم که هر صفر مجموعه ی پر کراندار در فضای x فشرده است در صورتی که یا x یک g-قطر منظم داشته باشد و یا x یک فضای بئر باشد به طوری که هر پوشش باز آن یک تظریف باز نقطه-متناهی داشته باشد .

منابع مشابه

کراندار،فشردگی و دوریبودن بر فضاهای هاردی وزندار

دراین رساله، ابتدا به تعریف فضا های هاردی وزندار و ماتریس عملگرمیانگین در فضای هاردی وزندار پرداخته و درادامه مباحثی عمده در نظریه عملگرها، نظیر:کرانداری،فشردگی، طیف، مقادیر ویژه، بردارهای ویژه را در مورد ماتریس عملگرمیانگین مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهیم. همچنین شرائط لارم وکافی برای دوری بودن عملگرانتقال پیشرو را بیان واثبات خواهیم نمود.

15 صفحه اول

زیر مجموعه های کاملا بحرانی از فضاهای اقلیدسی

زیر مجموعه های کاملا بحرانی از فضاهای اقلیدسی بسیاری از مسایل و مشکلات در فیزیک، مهندسی زیست شناسی و علوم اجتماعی را با پیدا کردن نقاط بحرانی از توابع حقیقی مقدار روی فضاهای مختلف می توان کاهش داد. اولین گروه از نقاط بحرانی که مطالعه و بررسی شده است نقاط کمینه و نقاط بیشینه بوده است. بنابراین بسیاری از فعالیتها در جبر متغیرها به بررسی چنین نقاطی اختصاص یافته است. آنچه تا کنون ارائه شده است ب...

فشردگی روی فضاهای نرمدار نامتقارن

هدف ما در این پایان نامه، مطالعه زیرمجموعه های فشرده و پیش فشرده روی فضاهای خطی نرمدار نامتقارن با تمرکز روی مشبکه های باناخ با نرم نامتقارن می باشد.

طراحی مجموعه داده‌های اصلی سرطان کولورکتال در ایران

Background: There is no need to explain the importance of collection, recording and analyzing the information of disease in any health organization. In this regard, systematic design of standard data sets can be helpful to record uniform and consistent information. It can create interoperability between health care systems. The main purpose of this study was design the core dataset to record co...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه خلیج فارس - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023